Geoblog.pl    arekimonia    Podróże    Prawie dookoła świata :)    Naprawde wielki kanion

Naprawde wielki kanion

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Grand Canyon

To juz ostatni dzien naszej podrozy z Maxem. Tak jak obiecal zabral nas az do samego Wielkiego Kanionu, tutaj jednak nasze drogi sie rozchodza. My ruszamy na poludnie do Meksyku, a Max do swojego ukochanego Teksasu.

Wielki kanion zrobil na nas wielkie wrazenie. Obiecalismy sobie jeszcze tu wrocic, by zwiedzic kanion pieszo. Zostawiamy w Stanach wiele miejsc, ktore chcemy jeszcze zobaczyc, ale to innym razem. Inny budzet, inny czas. Coraz bardziej ciagnie nas do Meksyku.

Z Maxem rozstalismy sie w miescie Flagstaff, nie minela godzina a los znowu sie do nas usmiechnal. Do centrum miasta zabral nas Michael, ktory z miejsca sie nami zaopiekowal. Zawiozl pod hostel (potrzebowalismy odpoczynku od namiotu), ale gdy zauwazyl nasze miny na widok cen, zaoferowal nam spedzenie nocy u niego :)
Michael to niesamowity, bardzo przyjacielski, towarzyski gosc, ktory zabral nas do siebie, postawil kolacje, opowiedzial tuzin historii ze swojego awanturniczego zycia, a na koniec zaoferowal podwiezienie rano do Phoenix, ktore lezy w polowie drogi do Meksyku...

Ciagle nie mozemy uwierzyc w naszego farta. Myslimy, ze to zasluga wszystkich osob, ktore od poczatku nam kibicuja i trzymaja za nas kciuki :)

Przemek
Przemek - 2009-09-19 09:36
Hej, szkoda, że nie uwieczniliście Maxa :-)
To powiat otwocki miał być liderem sosnowych klimatów - całe życie mnie okłamywano... buhaha
Podróż nabiera rumieńców i coraz bardziej wam zazdroszczę.
Trzymajcie się

arekimonia
arekimonia - 2009-09-19 16:43
Przemek,
Mocno zadowolonego Maxa mozesz znalezc na zdjeciu z Kaliforni jak przejezdzamy pod drzewem :) Oczywiscie mamy duzo wiecej zdjec niz publikujemy (rowniez z Maxem) wiec po powrocie zrobimy mega pokaz.
Artur,
Pytales kto robil zdjecia. Robimy na zmiane, ja i Arek, na szczescie odwiedzamy tak ladne miejsca, ze nie jest to bardzo trudne :) ale musimy sie jeszcze sporo nauczyc...

Pozdrawiamy z Arizony.

Aga ı Elıza
Aga ı Elıza - 2009-09-19 20:29
Jestem z Elızka w Alanıı w kafejce ınternetowej.Turcja nas zachwycıla.
Trzymamy kcıukı za podroz przez Ameryke Poludnıowa ı dalej....Pozdrawıam ı caluje.
Aga.

zarza
zarza - 2009-09-20 20:56
ja caly czas 3mam kciuki...bardzo mocno..i przesylam cala pozytywna energie

salicjo
salicjo - 2009-09-21 08:11
czytam i ciągle sobie myślę wow wow- Kanion jest fantastyczny, miłego Arizona Dream

Małgosia i Sławek
Małgosia i Sławek - 2009-09-21 11:43
Dopiero wczoraj dostalismy link do waszego blogu. Szkoda, że nie zwiedziliście pozostałej część zachodniego wybrzeża bo moim zdaniem jest ciekawsza.
Kanion z całą pewnością Wam to wynagrodził.
Trzymamy kciuki.
Małgosia i Sławek

Matylda
Matylda - 2009-09-23 11:00
... no już nie mogę się doczekać dalszych relacji/rewelacji :)
zaglądam tu prawie codziennie i mam teraz wieeeeelki apetyt na nowe zdjęcia i doniesienia (kilka dni cisza - pewnie już jesteście w Meksyku)
Ja zawsze będąc w jednym pięknym miejscu przez jeden dzień, żałowałam, że nie mogłam spędzić tam tygodnia, będąc tydzień żałowałam, że nie mogę przez miesiąc poeksplorować. Ciekawe co wy powiecie jak wrócicie :)
Pozdrawiam z Mazowsza
PS. Proszę o obszerniejsze podpisy pod zdjęciami - podróże kszałcą, nawet te czyjeś :)